Wyzwanie
Jak przekonać generation Z do korzystania z OLX? Jak komunikować się z pokoleniem Z inaczej niż większość współczesnych marek, promujących wartości zrównoważonego rozwoju i ekologii? Oraz ponad wszystko - jak docenić młodych nie patrząc na nich z góry?
Realizacja
Ponieważ z marzeń i pasji nie warto rezygnować, wraz z OLX znaleźliśmy na to sposób - wystarczy znaleźć dodatkowe fundusze na to, co naprawdę gra nam w duszy. Mimo niestabilnych czasów, postanowiliśmy zmotywować młode pokolenie do korzystania ze swojego życia w pełni i spełniania dotychczas niezrealizowanych marzeń. Sprzedawanie i kupowanie na platformie ogłoszeniowej OLX, zaprezentowaliśmy jako sposób na zaoszczędzenie pieniędzy.
Punktem wyjścia dla idei kreatywnej stało się pokazanie różnych historii przedstawicieli pokolenia Z w pozytywnym świetle. W spotach ukazano osoby zaradne i przedsiębiorcze, które w przeciwieństwie do tego, co im się przypisuje, wcale nie biegną po pomoc finansową do rodziców. Dzięki OLX same potrafią zaspokajać swoje potrzeby i realizować pasje, np. kupując na OLX zamiast w sklepie, czy sprzedając niepotrzebne już rzeczy, które mogą uszczęśliwić innych.
Na kampanię składały się 4 spoty dostępne w telewizji, social mediach, w kinach i na platformach VOD. Projekt został opracowany przy współpracy z niebanalnymi twórcami. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, zdjęcia zrealizował Michał Englert.